Březový háj

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 187 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Březový háj koupíte na Albatros
Albatros
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Březový háj koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
194 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Březový háj koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Březový háj koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Březový háj koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Březový háj koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Není skladem

Březový háj koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Březový háj - Zárybnický Lukáš. Kniha o válce. Pervitinu. Ztraceném mládí. Svědectví člověka o hrůzách a zoufalství války a přátelství zpřetrhaném nenávistí doby. Květen 1940, Francie, vojáci na pervitinu. Zdrcující úder nacistického Německa, po kterém zůstane svobodný svět ležet v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Březový háj je 219 Kč

Výběr knih autora Lukáš Zárybnický

Zobrazit všechny knihy autora Lukáš Zárybnický
Výběr knih vydavatele Pointa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pointa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.