: Autobiografie /Česko-německý/

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 246 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

: Autobiografie /Česko-německý/ koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Vydání autobiografie Josefa Hoffmanna připravila Moravská galerie v Brně společně s MAK - Rakouským muzeem užitého a současného umění. Kniha vychází nejen v česko-německé verzi, ale také v německo-anglické. Zájemci se v ní dočtou, jaké názory má tento proslulý secesní architekt a designér na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy : Autobiografie /Česko-německý/ je 246 Kč

Výběr knih vydavatele Moravská galerie v Brně

Zobrazit všechny knihy vydavatele Moravská galerie v Brně
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.