- Vše za 39

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 349 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

- Vše za 39 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

- Vše za 39 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

- Vše za 39 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
311 Kč
Není skladem

Krátký popis
Katalog je v případě stejnojmenné výstavy Maxima Velčovského v Moravské galerii nedílnou součástí celého projektu víc než obvykle. Nejen, že je podobně jako expozice, absolutně nejrozsáhlejší prezentací tohoto ikonického designéra, ale unikátní je i jeho koncept těsně svázaný s výstavním…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy - Vše za 39 je 339 Kč

Výběr knih vydavatele Moravská galerie v Brně

Zobrazit všechny knihy vydavatele Moravská galerie v Brně
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.