Dětem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dětem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dětem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
272 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dětem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
255 Kč
Není skladem

Dětem koupíte na Albatros
Albatros
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dětem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dětem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dětem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nesmrtelná knížka pro děti. Hřejivá dárková knížka, kterou věnoval milovaný malíř všem dětem. Lidová říkadla, bajky, autorovy vzpomínky na dětství strávené v malebné středočeské vesničce Hrusice, které doplňují verše J. Seiferta a F. Hrubína. A především spousta kouzelných Ladových obrázků s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dětem je 286 Kč


Zobrazit všechny knihy autora František Hrubín, Josef Lada, Jaroslav Seifert
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.