Tradiční česká zima – Josef Lada

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 238 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tradiční česká zima – Josef Lada koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Tradiční česká zima – Josef Lada koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tradiční česká zima – Josef Lada koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tradiční česká zima – Josef Lada koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tradiční česká zima – Josef Lada koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Tradiční česká zima – Josef Lada koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tradiční česká zima – Josef Lada koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tradiční česká zima – Josef Lada koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Není skladem

Tradiční česká zima – Josef Lada koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tradiční česká zima – Josef Lada koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
Rádi byste dětem vyprávěli o českých tradicích? V této knize vám přiblížíme nejen ty nejznámější svátky, zvyky a obyčeje, ale také zde najdete známá lidová říkadla, pořekadla, pranostiky i oblíbené koledy, které neodmyslitelně patří k tradiční české zimě. Prožijte a vychutnejte si kouzelný…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tradiční česká zima – Josef Lada je 249 Kč

Výběr knih autora Josef Lada

Zobrazit všechny knihy autora Josef Lada
Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.