Jozef Tiso a Vatikán

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 137 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jozef Tiso a Vatikán koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
137 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
34. diel edície Priamo najbližšie k pravde približuje vzťah Jozefa Tisu s Vatikánom. Autor prof. Milan S. Ďurica o tom v úvode píše: "Pokladám za dôležité odpovedať na otázku, ktorú som častejšie dostával po svojich prednáškach na mnohých miestach Slovenska: Aký bol vzťah medzi kňazom Jozefom…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jozef Tiso a Vatikán je 137 Kč

Výběr knih autora Milan S. Ďurica

Zobrazit všechny knihy autora Milan S. Ďurica
Výběr knih vydavatele Lúč

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lúč
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.