Jsme zde, abychom byli šťastní, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 180 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jsme zde, abychom byli šťastní, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Jsme zde, abychom byli šťastní, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jsme zde, abychom byli šťastní, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jsme zde, abychom byli šťastní, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
193 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jsme zde, abychom byli šťastní, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jsme zde, abychom byli šťastní, 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jsme zde, abychom byli šťastní, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
205 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dospělí mu furt řikali, co má, co nemá, co smí, co nesmí, jak je ten život těžkej a ať se připraví, co ho všechno ještě čeká, že to není žádná sranda.Takže se na budoucnost moc netěšil, spíš přemejšlel, jak se tomu nějak vyhnout. To všichni víme, snad to i děláme, ale v této sbírce povídek je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jsme zde, abychom byli šťastní, 1. vydání je 213 Kč

Výběr knih vydavatele Štengl Petr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Štengl Petr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.