Jujutsu Kaisen 3: Prokleté války

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jujutsu Kaisen 3: Prokleté války koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jujutsu Kaisen 3: Prokleté války koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jujutsu Kaisen 3: Prokleté války koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Jujutsu Kaisen 3: Prokleté války koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jujutsu Kaisen 3: Prokleté války koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Není skladem

Jujutsu Kaisen 3: Prokleté války koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Před Fušigurem a Kugisaki se zničehonic objevila dvojice studentů ze zaklínačské střední v Kjótu, Mai Zen'in a Aoi Tódó. Fušiguro je nyní postaven před nečekanou otázku, jaký typ žen se mu líbí. Jak se s ní vypořádá? Itadori se mezitím v rámci svého praktického výcviku vydává prozkoumat místo,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jujutsu Kaisen 3: Prokleté války je 223 Kč

Výběr knih autora Gege Akutami

Zobrazit všechny knihy autora Gege Akutami
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.