Jungle Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 247 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jungle Book koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
591 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jungle Book koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
247 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Jungle Book koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Little treasures, the FLAME TREE COLLECTABLE CLASSICS are chosen to create a delightful and timeless home library. Each stunning, gift edition features deluxe cover treatments, ribbon markers, luxury endpapers and gilded edges. The unabridged text and a Glossary of Victorian and Literary Terms.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jungle Book je 446 Kč

Výběr knih autora Rudyard Kipling

Zobrazit všechny knihy autora Rudyard Kipling
Výběr knih vydavatele Chiltern Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Chiltern Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.