Juraj Jánošík a parní templ

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 197 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Juraj Jánošík a parní templ koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Juraj Jánošík a parní templ koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Juraj Jánošík a parní templ koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
198 Kč
Není skladem

Juraj Jánošík a parní templ koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Juraj Jánošík a parní templ koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Juraj Jánošík a parní templ koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
203 Kč
Není skladem

Krátký popis
Steampunkový, pardon, parokokový Juraj Jánošík je zpět! Nové dobrodružství jej zavede z Terchové až do Paříže, Haagu a Londýna. Příběh však začíná v Praze, kde je Juro svědkem vraždy českého krále Hirama I. (dříve Františka II. Antonína hraběte Šporka), ba co hůř, je z atentátu okamžitě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Juraj Jánošík a parní templ je 211 Kč

Výběr knih autora Svetozár Olovrant

Zobrazit všechny knihy autora Svetozár Olovrant
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.