Just So Stories for Little Children

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 384 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Just So Stories for Little Children koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Just So Stories for Little Children koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Není skladem

Krátký popis
Six of Rudyard Kipling's famous 'Just So Stories', carefully selected and retold for younger children. Includes: How the Elephant got his Trunk, How the Crab got her Claws, How the Rhinoceros got his Skin, How the Whale got his Throat, How the Camel got his Hump and Why the Kangaroo Jumps.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Just So Stories for Little Children je 351 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Anna Milbourne, Rob Lloyd Jones, Rosie Dickins
Výběr knih vydavatele Usborne Publishing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne Publishing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.