Kabala. Praktická kabala, kabala a magie, invokace

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 224 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kabala. Praktická kabala, kabala a magie, invokace koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Klíč k okultním tradicím Západu.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kabala. Praktická kabala, kabala a magie, invokace je 224 Kč

Výběr knih autora Gérard Encausse-Papus

Zobrazit všechny knihy autora Gérard Encausse-Papus
Výběr knih vydavatele Volvox Globator

Zobrazit všechny knihy vydavatele Volvox Globator
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.