Kabalistické motivy ve spise Heptaplus Pika della Mirandola

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kabalistické motivy ve spise Heptaplus Pika della Mirandola koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kabalistické motivy ve spise Heptaplus Pika della Mirandola koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
293 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kabalistické motivy ve spise Heptaplus Pika della Mirandola koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kabalistické motivy ve spise Heptaplus Pika della Mirandola koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Kabalistické motivy ve spise Heptaplus Pika della Mirandola koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
268 Kč
Není skladem

Kabalistické motivy ve spise Heptaplus Pika della Mirandola koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
268 Kč
Není skladem

Kabalistické motivy ve spise Heptaplus Pika della Mirandola koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
268 Kč
Není skladem

Krátký popis

Monografie Kabalistické motivy ve spise Heptaplus Pika della Mirandola se zaměřuje na vybrané aspekty z Pikových "kabalistických tezí" (Conclusiones, 1486) zejména s ohledem na to, jak byly následně transponovány a recipovány v Heptaplu (1489). Protože samotný spis Heptaplus následuje po…

">Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kabalistické motivy ve spise Heptaplus Pika della Mirandola je 267 Kč

Výběr knih autora Jan Herůfek

Zobrazit všechny knihy autora Jan Herůfek
Výběr knih vydavatele Malvern

Zobrazit všechny knihy vydavatele Malvern
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.