Kalich jako symbol v prvním století utrakvismu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 109 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kalich jako symbol v prvním století utrakvismu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
109 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kalich jako symbol v prvním století utrakvismu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
116 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kalich jako symbol v prvním století utrakvismu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
117 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kalich jako symbol v prvním století utrakvismu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
96 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kolektiv autorů zastupujících různé obory bádání o minulosti zkoumá roli kalicha v náboženském a veřejném životě 15. století. Kniha je věnována nejen teoretickému odůvodnění a praktickému zavedení utrakvismu v roce 1414, ale především kulturněhistorickému kontextu přijímání pod obojí v dalším…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kalich jako symbol v prvním století utrakvismu je 109 Kč

Výběr knih autorů Ota Halama , Pavel Soukup

Zobrazit všechny knihy autora Ota Halama, Pavel Soukup
Výběr knih vydavatele Filosofia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Filosofia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.