Mikuláš Konáč z Hodíškova - Pikartské dialogy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 158 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mikuláš Konáč z Hodíškova - Pikartské dialogy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
158 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mikuláš Konáč z Hodíškova - Pikartské dialogy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mikuláš Konáč z Hodíškova - Pikartské dialogy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mikuláš Konáč z Hodíškova - Pikartské dialogy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Mikuláš Konáč z Hodíškova - Pikartské dialogy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
153 Kč
Není skladem

Mikuláš Konáč z Hodíškova - Pikartské dialogy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dialogy pražského tiskaře Mikuláše Konáče z Hodíškova (z let 1511 a 1515) a Jana Stanislaida (1515) spolu s polemikou Mikuláše z Poříčí (1522) podávají vzácné svědectví o stavu českého utrakvismu před vystoupením Martina Luthera a krátce po něm. Edice čtyř Konáčových tisků ilustruje formování…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mikuláš Konáč z Hodíškova - Pikartské dialogy je 163 Kč

Výběr knih autora Ota Halama

Zobrazit všechny knihy autora Ota Halama
Výběr knih vydavatele Lidové noviny

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lidové noviny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.