Kam sa schovali zvieratká - Na dvore?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 150 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kam sa schovali zvieratká - Na dvore? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Obľúbený formát leporela s odklápacími chlopňami a posuvnými dvierkami poskytuje malým čitateľom dôvtipnú zábavu a zároveň formuje ich predstavu o tom, ako to vyzerá na hospodárskom dvore a čo všetko sa tam môže diať. Práca s takouto knihou prispieva zároveň k zlepšovaniu koordinácie ruka – oko…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kam sa schovali zvieratká - Na dvore? je 150 Kč

Výběr knih autora Anja Boretzki

Zobrazit všechny knihy autora Anja Boretzki
Výběr knih vydavatele Ella & Max

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ella & Max
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.