Kam se schovala zvířátka na dvoře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kam se schovala zvířátka na dvoře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Kam se schovala zvířátka na dvoře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Není skladem

Krátký popis
Oblíbený formát leporela s odklápěcími chlopněmi a posuvnými dvířky poskytuje malým čtenářům chytrou zábavu a zároveň utváří jejich představu o tom, jak to vypadá na hospodářském dvoře a co všechno se tam může dít. Práce s takovouto knihou přispívá rovněž ke zlepšování koordinace ruka – oko.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kam se schovala zvířátka na dvoře je 188 Kč

Výběr knih autora Anja Boretzki

Zobrazit všechny knihy autora Anja Boretzki
Výběr knih vydavatele Ella & Max

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ella & Max
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.