Kam ses schoval, králíčku? - Nakoukni do knížky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 148 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kam ses schoval, králíčku? - Nakoukni do knížky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kam ses schoval, králíčku? - Nakoukni do knížky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kam ses schoval, králíčku? - Nakoukni do knížky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha pro nejmenší děti, která jim jistě udělá radost. Užijte si společné chvíle při listování knihou a hledejte roztomilého králíčka. Je v noře? Za listem? Nebo snad za hlávkou zelí? Kam se schoval tentokrát? Děti jistě potěší, že mohou nakukovat skrz výřezy do dalších stránek. Šikovně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kam ses schoval, králíčku? - Nakoukni do knížky je 156 Kč

Výběr knih autora Sam Taplin

Zobrazit všechny knihy autora Sam Taplin
Výběr knih vydavatele Svojtka & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.