Kam ses schoval, sobíku? Nakoukni do knížky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kam ses schoval, sobíku? Nakoukni do knížky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
63 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hledej společně s námi sobíka, který se stále někde schovává. Otáčej stránky s výřezy a zabav se u hledání okouzlujícího sobíka. Najdeš ho?

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kam ses schoval, sobíku? Nakoukni do knížky je 63 Kč

Výběr knih autorů Sam Taplin , Essi Kimpimäki

Zobrazit všechny knihy autora Sam Taplin, Essi Kimpimäki
Výběr knih vydavatele Svojtka&Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka&Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.