Kampak jedou Pepa s Edou? - Prázdninová etiketa pro nejmenší

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 279 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kampak jedou Pepa s Edou? - Prázdninová etiketa pro nejmenší koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kampak jedou Pepa s Edou? - Prázdninová etiketa pro nejmenší koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
293 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kampak jedou Pepa s Edou? - Prázdninová etiketa pro nejmenší koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kampak jedou Pepa s Edou? - Prázdninová etiketa pro nejmenší koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kampak jedou Pepa s Edou? - Prázdninová etiketa pro nejmenší koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis
Eda a Pepa už jsou zase tady! A oba se moc těší na prázdniny. Je konec školního roku a naši kamarádi se chystají na cesty. V dalším leporelu je čeká nespočet dobrodružství, ať už na letišti, v hotelu, na pláži, v kempu, na lodi nebo ve městě. Ale i když je cestování moc fajn, vždycky je nakonec…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kampak jedou Pepa s Edou? - Prázdninová etiketa pro nejmenší je 296 Kč

Výběr knih autora Vendula Hegerová

Zobrazit všechny knihy autora Vendula Hegerová
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.