Andrej Vlasov: Vlastenec nebo vlastizrádce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 374 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Andrej Vlasov: Vlastenec nebo vlastizrádce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
374 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andrej Vlasov: Vlastenec nebo vlastizrádce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andrej Vlasov: Vlastenec nebo vlastizrádce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andrej Vlasov: Vlastenec nebo vlastizrádce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andrej Vlasov: Vlastenec nebo vlastizrádce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autor v knize strhujícím způsobem líčí osobnost a život Andreje Andrejeviče Vlasova, snaží se objektivně nalézt odpovědi na důležité otázky a poskytuje ucelený pohled na jedno z velkých témat Druhé světové války. Jak se mohlo stát, že z nejmladšího sovětského generála a Stalinova miláčka se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Andrej Vlasov: Vlastenec nebo vlastizrádce je 412 Kč

Výběr knih autorů Milan Syruček , Vendula Hegerová

Zobrazit všechny knihy autora Milan Syruček, Vendula Hegerová
Výběr knih vydavatele Česká citadela

Zobrazit všechny knihy vydavatele Česká citadela
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.