Kanonýr Lafi - Autorizovaný životopis Davida Lafaty

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 99 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kanonýr Lafi - Autorizovaný životopis Davida Lafaty koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Zkušený sportovní novinář Karel Felt představuje kapitána AC Sparty Praha nejen jako vynikajícího fotbalistu, ale také jako šťastného a skromného otce, velkého dříče i vášnivého nimroda. Fotbalový kanonýr z jihu Čech má na svém kontě již přes 900 gólů. V roce 2015 vyhrál anketu Zlatý míč a byl…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kanonýr Lafi - Autorizovaný životopis Davida Lafaty je 99 Kč

Výběr knih autora Karel Felt

Zobrazit všechny knihy autora Karel Felt
Výběr knih vydavatele Gutenberg

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gutenberg
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.