Tschechisch Německo - česká konverzace

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tschechisch Německo - česká konverzace koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
125 Kč
Není skladem

Tschechisch Německo - česká konverzace koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
130 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Tschechisch Německo - česká konverzace, Autoři : Jana Navrátilová, Rok vydání : 2004,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tschechisch Německo - česká konverzace je 127 Kč

Výběr knih autora Jana Navrátilová

Zobrazit všechny knihy autora Jana Navrátilová
Výběr knih vydavatele INFOA

Zobrazit všechny knihy vydavatele INFOA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.