Ruština - Kapesní konverzace & slovník

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ruština - Kapesní konverzace & slovník koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ruština - Kapesní konverzace & slovník koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Praktická příručka je určena především turistům. Obsahuje témata z každodenního života potřebná k dorozumění v cizí zemi.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ruština - Kapesní konverzace & slovník je 91 Kč

Výběr knih autora Jana Navrátilová

Zobrazit všechny knihy autora Jana Navrátilová
Výběr knih vydavatele INFOA

Zobrazit všechny knihy vydavatele INFOA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.