Kapitoly z dějin VUT v Brně Cesta moravs

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 954 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kapitoly z dějin VUT v Brně Cesta moravs koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
954 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kapitoly z dějin VUT v Brně Cesta moravs koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
955 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Kapitoly z dějin VUT v Brně Cesta moravs - Pernes Jiří. V roce 1899 byla v Brně založena Česká vysoká škola technická jako první Česká vysoká škola na Moravě. Navázala na vysokou odbornou úroveň, kterou mělo v roce 1849 založené Česko-německé technické učiliště, na němž tehdy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kapitoly z dějin VUT v Brně Cesta moravs je 954 Kč

Výběr knih autora Jiří Pernes

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Pernes
Výběr knih vydavatele Vutium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vutium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.