Velké dějiny zemí Koruny české: po roce 1945 I. XVII

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 645 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Velké dějiny zemí Koruny české: po roce 1945 I. XVII koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
645 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velké dějiny zemí Koruny české: po roce 1945 I. XVII koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
646 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velké dějiny zemí Koruny české: po roce 1945 I. XVII koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
797 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velké dějiny zemí Koruny české: po roce 1945 I. XVII koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
801 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velké dějiny zemí Koruny české: po roce 1945 I. XVII koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
730 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tak hladký průběh převratu v roce 1948 nečekali ani komunisté. Prezident Beneš se nakonec veškerému nátlaku podvolil a většina zákonodárců, včetně členů demokratických stran, nové pořádky posvětila. Akční výbory jako hlavní prostředek „očištění“ společnosti se ukázaly jako nesmírně efektivní,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Velké dějiny zemí Koruny české: po roce 1945 I. XVII je 723 Kč

Výběr knih autora Jiří Pernes

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Pernes
Výběr knih vydavatele Paseka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Paseka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.