Katova dcera a král žebráků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 397 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Katova dcera a král žebráků koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
397 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Katova dcera a král žebráků koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Katova dcera a král žebráků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
398 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Katova dcera a král žebráků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
398 Kč
Není skladem

Katova dcera a král žebráků koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Schongauský kat Jakob Kuisl spadl do nastražené pasti. Při návštěvě v Řeznu najde svou sestru a švagra v lazebně mrtvé. Městské stráže zatknou Kuisla jako podezřelého a uvrhnou ho do vězení. Nyní jemu, katovi, hrozí mučení a poprava. Jeho dcera Magdalena a medik Simon horečně hledají skutečného…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Katova dcera a král žebráků je 409 Kč

Výběr knih autora Oliver Pötzsch

Zobrazit všechny knihy autora Oliver Pötzsch
Výběr knih vydavatele Kalibr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kalibr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.