Kejklíř. Životní příběh Johanna Georga Fausta

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 429 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kejklíř. Životní příběh Johanna Georga Fausta koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
429 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kejklíř. Životní příběh Johanna Georga Fausta koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
431 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
1486: Knittlingen platí za klidné místo v hornaté oblasti Kraichgau do té doby, než do města vkročí komedianti.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kejklíř. Životní příběh Johanna Georga Fausta je 430 Kč

Výběr knih autora Oliver Pötzsch

Zobrazit všechny knihy autora Oliver Pötzsch
Výběr knih vydavatele Brána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.