Když jsem hodná, jsem skvělá…

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Když jsem hodná, jsem skvělá… aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Knížka plná vtipných nesmyslů, které souvisejí se sexem a věcmi kolem něj. Proč by se měl člověk rmoutit jen proto, že je prťavý, postarší nebo při těle? Zasmějte se sami sobě a vtipně ilustrovaným citátům, které nikoho nešetří.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Helen Exley

Zobrazit všechny knihy autora Helen Exley
Výběr knih vydavatele Slovart CZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart CZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.