Když tě zasáhne láska

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 48 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Když tě zasáhne láska koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
48 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Když tě zasáhne láska koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Když tě zasáhne láska koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
36 Kč
Není skladem

Když tě zasáhne láska koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
49 Kč
Není skladem

Krátký popis
„První láska je jako písemka z matematiky. Objeví se, když ji nejméně čekáš. Nedopusť, aby tě překvapila a přepadla nepřipraveného. Přečti si tuto knihu a dozvíš se, jak čelit všem milostným nástrahám.“ To jsou slova srbského novináře a satirika Bojana Ljubenoviće, autora jedinečné knížky Když…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Když tě zasáhne láska je 89 Kč

Výběr knih autora Bojan Ljubenovič

Zobrazit všechny knihy autora Bojan Ljubenovič
Výběr knih vydavatele Levné knihy

Zobrazit všechny knihy vydavatele Levné knihy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.