Keď ťa zasiahne láska

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 344 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Keď ťa zasiahne láska koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
344 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Keď ťa zasiahne láska koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Keď ťa zasiahne láska koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
108 Kč
Není skladem

Keď ťa zasiahne láska koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
383 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Prvá láska je ako písomka z matematiky. Objaví sa, keď ju najmenej očakávaš. Nepripusti, aby ťa prekvapila a prepadla nepripravenú. Prečítaj si túto knihu a dozvieš sa, ako máš riešiť všetky ľúbostné problémy.“ To sú slová z pera srbského novinára a satirika Bojana Ljubenovića, autora…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Keď ťa zasiahne láska je 309 Kč

Výběr knih autora Bojan Ljubenovič

Zobrazit všechny knihy autora Bojan Ljubenovič
Výběr knih vydavatele Ottovo nakladateľstvo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ottovo nakladateľstvo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.