Keď znova vzklíči nádej

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 262 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Keď znova vzklíči nádej koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Keď znova vzklíči nádej koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Keď znova vzklíči nádej koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Keď znova vzklíči nádej koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Keď znova vzklíči nádej koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
318 Kč
Není skladem

Krátký popis
Janette Okeová v 4. knihe série Príbehy z kanadského západu s názvom Keď znova vzklíči nádej posúva príbeh Elizabeth a Wynn opäť ďalej. Nová základňa, nový začiatok… Elizabeth a Wynn musia opustiť priateľov v Bobrej Rieke a prevziať ešte menej rozvinutú základňu v odľahlej indiánskej osade na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Keď znova vzklíči nádej je 298 Kč

Výběr knih autora Janette Oke

Zobrazit všechny knihy autora Janette Oke
Výběr knih vydavatele Kumran, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kumran, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.