Budova srdcových záležitostí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 201 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Budova srdcových záležitostí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
201 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Budova srdcových záležitostí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Budova srdcových záležitostí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Budova srdcových záležitostí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Budova srdcových záležitostí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Budova srdcových záležitostí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Keď sa Olívia rozhodla hodiť na plecia ruksak avlese si prevetrať hlavu aurovnať rozbúrené myšlienky, ani len netušila, čo ju na tejto ceste čaká. Tak napríklad: Zvláštny chlapík vhnedej bunde slienkou vo vrecku, kvôli ktorému sa stratila, ale vkonečnom dôsledku vlastne našla. Otravný mužíček…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Budova srdcových záležitostí je 249 Kč

Výběr knih autora Monika Nováková

Zobrazit všechny knihy autora Monika Nováková
Výběr knih vydavatele Kumran, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kumran, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.