Kedy už tam budeme?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 111 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kedy už tam budeme? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
111 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kedy už tam budeme? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
173 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kedy už tam budeme? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
114 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kedy už tam budeme? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nemáte radi dlhé cestovanie, pri ktorom sa deti nudia a každú chvíľu sa pýtajú: „Kedy už tam budeme?“ Máme tu pre vás užitočnú pomôcku, ktorá z času stráveného v aute, vo vlaku, v lietadle alebo v autobuse urobí chvíle zábavy. Jednoduché úlohy, otázky, hádanky a hry nielen zabavia, ale aj…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kedy už tam budeme? je 132 Kč

Výběr knih autora Naděžda Kalábová

Zobrazit všechny knihy autora Naděžda Kalábová
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.