Kineziologie - Dotek pro zdraví

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 270 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kineziologie - Dotek pro zdraví koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kineziologie - Dotek pro zdraví koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kineziologie - Dotek pro zdraví koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kineziologie - Dotek pro zdraví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
265 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Kineziologie - Dotek pro zdraví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
275 Kč
Není skladem

Kineziologie - Dotek pro zdraví koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
285 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Velmi potřebná kniha … abyste věděli, jak se zbavit bolesti, stresu, jak zvýšit svou výkonnost pomocí energetické rovnováhy a uvolněných svalů.“ — John F. Thie, DC, zakladatel a autor Dotyku pro zdraví „Tuto knihu budu doporučovat svým pacientům.“ — Bruce A. J. Dewe, MD, zakladatel Mezinárodní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kineziologie - Dotek pro zdraví je 280 Kč

Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.