King´s Cage : Red Queen Book 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 249 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

King´s Cage : Red Queen Book 3 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

King´s Cage : Red Queen Book 3 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

King´s Cage : Red Queen Book 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
362 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
King´s Cage : Red Queen Book 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Není skladem

King´s Cage : Red Queen Book 3 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
306 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mare Barrow is a prisoner, powerless without her lightning, tormented by her mistakes. She lives at the mercy of a boy she once loved, a boy made of lies and betrayal. Now a king, Maven continues weaving his web in an attempt to maintain control over his country - and his prisoner. As Mare…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy King´s Cage : Red Queen Book 3 je 288 Kč

Výběr knih autora Victoria Aveyardová

Zobrazit všechny knihy autora Victoria Aveyardová
Výběr knih vydavatele Orion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.