Red Queen: Red Queen Series: Book 1

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 294 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Red Queen: Red Queen Series: Book 1 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Red Queen: Red Queen Series: Book 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
362 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Red Queen: Red Queen Series: Book 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
419 Kč
Není skladem

Krátký popis
A thrilling new fantasy series for fans of Divergent and The Hunger Games. This is a world divided by blood - red or silver. The Reds are commoners, ruled by a Silver elite in possession of god-like superpowers. And to Mare Barrow, a seventeen-year-old Red girl from the poverty-stricken Stilts,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Red Queen: Red Queen Series: Book 1 je 358 Kč

Výběr knih autora Victoria Aveyardová

Zobrazit všechny knihy autora Victoria Aveyardová
Výběr knih vydavatele Orion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.