Klášter s kostelem Nalezení sv. Kříže a Kapucínská hrobka Řádu Menších bratří kapucínů v Brně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 54 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Klášter s kostelem Nalezení sv. Kříže a Kapucínská hrobka Řádu Menších bratří kapucínů v Brně koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
54 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Prostřednictvím fotografií může čtenář nahlédnout i do soukromí života řádu Menších bratří kapucínů. Závěrečné slovo, které vydavatelství FOTEP přenechává u brožur věnovaných sakrální architektuře většinou duchovnímu správci, pochází tentokráte z díla sv. Františka z Assisi. Publikace je v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Klášter s kostelem Nalezení sv. Kříže a Kapucínská hrobka Řádu Menších bratří kapucínů v Brně je 54 Kč

Výběr knih autora Jaroslav Zapletal

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Zapletal
Výběr knih vydavatele Fotep

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fotep
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.