Klaus: The Life a Times of Santa Claus

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Klaus: The Life a Times of Santa Claus koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Klaus: The Life a Times of Santa Claus koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
The hit holiday fantasy series from beloved and award-winning duo Grant Morrison and Dan Mora comes in a new format, as the perfect prelude to Christmas!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Klaus: The Life a Times of Santa Claus je 371 Kč

Výběr knih autora Grant Morrison

Zobrazit všechny knihy autora Grant Morrison
Výběr knih vydavatele Boom! Studios

Zobrazit všechny knihy vydavatele Boom! Studios
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.