Povídej pohádku zas a znova

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Povídej pohádku zas a znova aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Samolepková knížka Kniha džunglí ze série Povídej pohádku zas a znova obsahuje 12 stran pohádkového příběhu a více než 35 samolepek.

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Jiří Models

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jiří Models
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.