Kniha kvízových křížovek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Kniha kvízových křížovek aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace: Kniha kvízových křížovek - neuveden. Luštěte, hádejte, trénujte své vědomosti a relaxujte. Ať už křížovky vymyslel anglický vězeň, americký novinář, nebo česká učitelka, je neoddiskutovatelná pravda, že tyto zapeklité čtverečky baví lidi po celém světě už dobrých sto let. Publikace:…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora neuveden

Zobrazit všechny knihy autora neuveden
Výběr knih vydavatele Universum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Universum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.