Opravdu šíleně hluboce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Opravdu šíleně hluboce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
399 Kč
Není skladem

Krátký popis
Domýšlivý, nepřekonatelný a doslova k nakousnutí. Přesně takový je šéfkuchař s michelinskou hvězdou Ambrose Casablancas, který má v životě jedinou vášeň – jídlo. Ženy pro něj znamenají nebezpečné rozptýlení, které dokonale ztělesňuje Cal Litvinová. Nejlepší kamarádka jeho mladší sestry je…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora L. J. Shen

Zobrazit všechny knihy autora L. J. Shen
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.