Kniha noci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 404 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kniha noci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Kniha noci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kniha noci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
407 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kniha noci koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
417 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nová temná fantasy od autorky série Férska sága! Vo svete Charlie Hallovej môžete zmeniť svoj tieň - len tak pre zábavu alebo z kozmetických dôvodov -, ale aj zvýšiť jeho moc a vplyv. Dokonca môžete zmeniť svoje pocity a spomienky, ale manipulácia s tieňmi niečo stojí, niekedy dokonca celé…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kniha noci je 408 Kč

Výběr knih autora Holly Black

Zobrazit všechny knihy autora Holly Black
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.