The Queen of Nothing

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Queen of Nothing koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
The Queen of Nothing koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Queen of Nothing koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Queen of Nothing koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Queen of Nothing koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
226 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Queen of Nothing koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Beletrie pro děti od společnosti Hot Key.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Queen of Nothing je 229 Kč

Výběr knih autora Holly Black

Zobrazit všechny knihy autora Holly Black
Výběr knih vydavatele Hot Key Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hot Key Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.