Kniha o vlajkách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 442 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kniha o vlajkách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
442 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kniha o vlajkách koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
520 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kniha o vlajkách koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
609 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kniha o vlajkách koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
558 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vlajky sú všade okolo nás. Každá krajina má svoju, vidíme ich viať na budovách, trepotať sa na sťažňoch lodí, mávame nimi počas osláv aj pri športových zápasoch. Ale vieme, čo znamenajú? Tento sprievodca plný faktov nás prevedie celým svetom, vlajku po vlajke. Dozvieme sa tak, čo nám všetky tie…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kniha o vlajkách je 532 Kč

Výběr knih autora Moira Butterfield

Zobrazit všechny knihy autora Moira Butterfield
Výběr knih vydavatele Svojtka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.