Welcome to Our Playground: A celebration of games children play everywhere

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Welcome to Our Playground: A celebration of games children play everywhere koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Welcome to Our Playground: A celebration of games children play everywhere koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Welcome to Our Playground: A celebration of games children play everywhere koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Find out how children play all around the world in this beautifully illustrated follow-up to the bestselling Welcome to Our World (over 25,000 copies sold!). From basketball to board games, clapping games to climbing frames, dens to doll's houses, there are so many ways to play and have fun…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Welcome to Our Playground: A celebration of games children play everywhere je 395 Kč

Výběr knih autora Moira Butterfield

Zobrazit všechny knihy autora Moira Butterfield
Výběr knih vydavatele Nosy Crow Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nosy Crow Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.