Kokrhání kohoutů, pláč psů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 258 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kokrhání kohoutů, pláč psů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
258 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Kokrhání kohoutů, pláč psů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kokrhání kohoutů, pláč psů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kokrhání kohoutů, pláč psů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kokrhání kohoutů, pláč psů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kokrhání kohoutů, pláč psů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
303 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sledujete, jak mizí vaši příbuzní. Mučí a vraždí je vaši sousedé nebo známí. Záminka může být jakákoli. Potom to všechno skončí. A teď se naučte s bývalými dozorci a popravčími opět žít. Vítejte v Kambodži. Wojciech Tochman prozkoumává ve svých reportážích temná místa. Do Bosny, Rwandy nebo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kokrhání kohoutů, pláč psů je 285 Kč

Výběr knih autora Wojciech Tochman

Zobrazit všechny knihy autora Wojciech Tochman
Výběr knih vydavatele Absynt

Zobrazit všechny knihy vydavatele Absynt
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.