Koloidní stříbro proti virům, bakteriím a plísním - Posilování imunity jednoduše

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 309 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Koloidní stříbro proti virům, bakteriím a plísním - Posilování imunity jednoduše koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
309 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Koloidní stříbro proti virům, bakteriím a plísním - Posilování imunity jednoduše koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Koloidní stříbro proti virům, bakteriím a plísním - Posilování imunity jednoduše koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Koloidní stříbro proti virům, bakteriím a plísním - Posilování imunity jednoduše koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis
Koloidní stříbro – účinný a jemný všelék. Koloidní stříbro působí jako širokospektré antibiotikum spolehlivě proti virům, bakteriím a houbám; působí také protizánětlivě, urychluje hojení ran a stabilizuje imunitní systém. Tyto účinky jsou už i vědecky uznávány a potvrzují se v každodenní praxi.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Koloidní stříbro proti virům, bakteriím a plísním - Posilování imunity jednoduše je 337 Kč

Výběr knih autorů von Holst Walter , Werner Kühni

Zobrazit všechny knihy autora von Holst Walter, Werner Kühni
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.