Kapesní lexikon léčivých kamenů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 339 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kapesní lexikon léčivých kamenů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kapesní lexikon léčivých kamenů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
360 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kapesní lexikon léčivých kamenů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
419 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kapesní lexikon léčivých kamenů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
421 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kapesní lexikon léčivých kamenů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
384 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Kapesní lexikon léčivých kamenů - Kühni Werner;von Holst Walter. Kapesní lexikon vám umožňuje učinit bezprostřední krok do světa léčivých kamenů. Každý z minerálů je charakterizován přesně a srozumitelně včetně všech svých barevných variant. Symboly zde odkazují na vhodné aplikace a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kapesní lexikon léčivých kamenů je 384 Kč

Výběr knih autorů von Holst Walter , Werner Kühni

Zobrazit všechny knihy autora von Holst Walter, Werner Kühni
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.