Konec liDCtva

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 715 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Konec liDCtva koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
715 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Konec liDCtva koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
715 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Konec liDCtva koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
716 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Konec liDCtva koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
719 Kč
Není skladem

Konec liDCtva koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
719 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Konec liDCtva koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
655 Kč
Není skladem

Krátký popis
KONEC NADEŠEL! Šest set milionů lidí. Tolik se jich stalo obětí záhadného techno-organického viru, který se rozšířil na naší planetě. Šest set milionů nakažených. Šest set milionů proměněných v nemyslící vrahy prahnoucí po smrti a ničení. A to je jen začátek. Města. Národy. Podmořská království…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Konec liDCtva je 680 Kč

Výběr knih autora Tom Taylor

Zobrazit všechny knihy autora Tom Taylor
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Na plnou hubu
„Postarali jsme se o větší drama než všechny italské opery dohromady a nasrali strašně moc lidí. Ale jenom ty správné.“ Oblíbený outsider formule 1 Guenther Steiner v nové knize odhaluje skutečný příběh stáje Haas. Popisuje první desetiletí jejího působení mezi elitou motoristického sportu a přibližuje okolnosti svého odchodu z týmu na konci roku 2023. Zavádí čtenáře do uliček před boxy, za zavřené dveře zasedaček a na ty nejslavnější závodní okruhy na světě. Bývalý šéf stáje Haas je zde ve svém živlu – zcela bez obalu a s nadhledem vypráví svým nenapodobitelným stylem a vzpomíná nejen na všechny týmové úspěchy, ale i nezdary, kterým čelil při udržování týmu F1 v pohybu.