Konec liDCtva

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 598 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Konec liDCtva koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
598 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Konec liDCtva koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
716 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Konec liDCtva koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
719 Kč
Není skladem

Konec liDCtva koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
715 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Konec liDCtva koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
719 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Konec liDCtva koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
655 Kč
Není skladem

Krátký popis
KONEC NADEŠEL! Šest set milionů lidí. Tolik se jich stalo obětí záhadného techno-organického viru, který se rozšířil na naší planetě. Šest set milionů nakažených. Šest set milionů proměněných v nemyslící vrahy prahnoucí po smrti a ničení. A to je jen začátek. Města. Národy. Podmořská království…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Konec liDCtva je 675 Kč

Výběr knih autora Tom Taylor

Zobrazit všechny knihy autora Tom Taylor
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.